2010-08-25
 17:17:28

22+0 idag

Går in i vecka 23 imorgon, tiden går i en rasande fart och i samma tempo växer också magen! :)

Buffarna/sprattlet/sparkarna blir hårdare för varje vecka och nu ser jag på magen när den lilla rör på sig. Måste dock ligga på rygg för att se det.

Tillbaka till BM ska jag den 14/9 och det ser jag fram emot, då ska mätningen börjas och jag får höra det lilla hjärtat igen! Sist jag var dit fick vi til för föräldrautbildning i oktober. Det är 2 dagar mellan 8 och 12. Ska bli superspännande! Det närmar sig nu!!

Jag mår fortfarande bra men på nätterna har jag börjat få såna hemska sendrag i vaderna.. Även händerna domnar bort under nätterna. Mindre trevlig.. Men jag tar det då jag i december får min belöning! Jag längtar som en tok!! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: