2010-08-11
 18:11:52

Första inköpen är gjorda!

Jag har inte vågat tro att allt det här är på riktigt, men nu har jag köpt första plaggen :) Kunde inte motstå längre!
Imorse var jag hos BM. Alla proverna såg bra ut, bara järnvärdet som gått ner lite så ska börja med järntabletter. Det visar att bebisen mår bra och tar för sig så det känns bara bra :)
Lyssnade även på bebis hjärta och pulsen låg på 140 slag/min. Vi hörde även en massa sparkar så det var full fart!

Jag har än så länge bara gått upp 0,8kg och det är jag riktigt glad för! Ska försöka att gå upp så lite som möljigt då jag redan har övervikt som jag vill bli av med, bebis får gärna ta därifrån :)

V 20+0 idag

Jag känner en sån lycka!! <3



En suddig bild på en body med Barbapappa :)



En påse med 3 långärmade bodys fick också följa med hem :)


S.

Vilken fin blogg! Log när jag såg ditt grav test och ert vardagsrum i bakrunden, det var ju på vår resa, då vi sov över hos er som jag kände att jag kanske är gravid, och plussade när vi kom hem haha! Att köpa de första sakerna till ens lilla bebis är så fantastiskt. Tänk, att inom några månader kommer någon, er lilla vän att ha de kläderna på sig, så ofattbart, och så otroligt! :) Hoppas allt är bra, hälsa maken ;)



PUBLICERAT: 2010-08-11, 18:32:53 | URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: