2010-08-02
 16:07:38

Ultraljud

På onsdag är det dags igen för ett UL, njurar och hjärta ska kollas då plutt låg lite dumt till sist :)

Magen växer på och jag har köpt mina första mammabyxor. Känns helt galet att det verkligen är någon som bosatt sig i mig, men även helt underbart!! Det här är lycka!
Tror även att nervryckningarna som jag själv sagt ett tag är den lille som ger sig tillkänna, verkligen supermysigt!

Tanken på att vi innan årsskiftet kan ha våran bebis ute hos oss känns helt overkligoch vi väntar med spänning och glädje på dagen då du väljer att komma ut till oss! Du är redan älskad till tusen av många.

På torsdag går jag in i v 20 och har då gått halva tiden, det går helt galet fort!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: