2010-08-18
 18:44:03

v 21

Tiden går fort! Nu har mer än halva graviditeten sprungit förbi och jag njuter till fullo av min växande mage!
Det här är ren och skär lycka, kan inte ens föreställa mig hur det blir när vi blir 3. Går det att känna mer lycka? Jag antar det och jag längtar efter december till tusen!!

Vi har fått 2 dagar som vi ska på föräldra utbildning och jag börjar redan bli nervös! De flesta här nere är betydligt äldre än oss men jag hoppas att ingen anmärker på det. Jag är redo och kommer att fixa det precis lika bra nu som om jag vore 35. Har aldrig velat bli en gammal mamma.

Vi hade släktträff i Äppelbo i lördags och min moster hade då tagit med sig sin barnvagn hon skaffade 07. En svart/silvergrå Emmljunga duo smart som vi ska låna/få. Precis den vagnen jag velat köpa. Det kan inte bli mycket bättre. Superfin är den!!


Den här vagnen och färgkombinationen är det :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: