2010-07-23
 21:53:00

Jag börjar bli NERVÖS!!

Nu är det mindre än en vecka kvar till RUL och då är jag i v 19, det här är sjukt!
Jag är så nojig och så rädd att ngt ska vara galet, men vi hoppas på det bästa och på att jag kan lägga upp en bild på väldens minsta men världens mest älskade pyre nästa vecka!! :)

Är och hälsar på hemma hos pappa och bröderna bus i helgen. Kom hit idag och stannar nog tills på söndag. Jag har fått erbjudande om att få en spjälsäng av pappa och U som min yngsta bror sovit i :) Den är superfin! Spjälor i sidorna och hel i huvud och fotända där det är utstansat som hjärtan högst upp. Just nu är den träfärgad men om vi ska ha den (vilket jag vill) så blir den vit. Åh ge mig december nu! Jag längtar efter dig<3


Malin - Mamma till Isabell och grodan i magen

Åååh längtar efter att få se bilder sen på krabbaten =D


KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: