2010-11-03
 18:07:44

Besök

Igår när jag va på jobbet fick jag sms av mormor och morfar som undrade om jag ville ha besök? Dum fråga.. Så klart att jag vill!! Så inatt sov dom här och imorse blev det lite hårfix och fika innan vi åkte ut på en lite biltur och när vi kom tillbaka så rundade vi av med lite mat på resataurangen nedanför :) När vi ätit upp åkte dom upp mot Dalarna igen och jag åkte mot Farsta och ett besök hos BM.
Besöket hos BM gick lika snabbt och smärtfritt som vanligt. Bebis växer på precis som den ska, vi följer kurvan exakt. Mitt blodtryck är perfekt och hela min graviditet verkar gå precis som den borde. Bebis hjärtljud tror jag låg på 136 :)

Efter Bm så tog jag en sväng i lite affärer, inte så lätt att hitta snygga kläder på mamma avdelningen när det bara är H&M som har ett sådant utbud.. :/ Men 2 par strumpbyxor och en grå enkel tunika fick följa med hem. Måste ha någonting att ha på mig i helgen då det vankas roligheter både fredag och lördag :)

Nu ska jag boka en tågbiljett så att jag äntligen kan få komma hem till underbara Dalarna en vända över helgen! Dessa 2 veckor har känts som en hel evighet..





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: