2010-11-30
 14:28:08

Det närmar sig!

Idag har jag varit hos bm för ett besök och jag fick en urgullig bm här i Mora som jag är jätenöjd med :) Tråkigt att det förmodligen bara hinner bli 1 eller 2 besök till innan liten kommer :P

Allting såg superbra ut och vårat mirakel har redan fixerat sig och åkt ner! Hon tyckte att det var tidigt och jag fick känslan av att hon kunde tänka sig att det ev kan bli lite tidigare än beräknat :) Vi längtar jättemkt oavsett när lilla du än vill kika ut, du är så efterlängtad!!

Nu sitter jag hemma hos mamma en vända och väntar på att hon ska komma hem, hon är och fikar på systers praktik och P är ute i garaget och byter ett avgasrör :)

Innan bm så fick jag besök av pappa som åker till tyskland på lite jobb i 3 dagar imorgon. Uppskattar allt besök jag får! Vi åt lunch på Kung Gösta och pratade lite.


Jag är så lycklig och mitt liv känns helt fantastiskt! <3


Malin - Mamma till Isabell och Felize

Tror nog liten kommer snart =) Två av mina kompisar har varit beräknade 8 respektive 14 december och bebbarna är alaredan här!


hanna

kommer det någon bebis eller? :O :)


Emma

Jag hoppas den lill* väntar en liten stund till iaf:)



PUBLICERAT: 2010-12-04, 08:29:27 | URL: http://tomthbebis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: