2010-11-07
 20:23:42

Kär och galen

Vill bara skriva och berätta om hur kär och lycklig jag är i min underbara Kristoffer! Sån fantastisk man får man leta länge efter! Vi är bästa vänner och har så fruktansvärt roligt ihop! Känner mig komplett i hans närhet. <3

I helgen har vi hämtat upp alla saker till bebis så nu finns allt i lägenheten. Nu får du snart ta och komma :)
Har även hunnit med att hälsa på mina bröder i Malung och mormor och morfar i Ä-bo. 

Igår var det halloweenfest i wäsa och det var helt okej att vara där även som nykter! Men idag är jag trött! Somnade runt 4 imorse.. 

Nu blir det lite soffmys innan jag stupar i säng om inte allt för länge. Bästa K har åkt till Norge igen.. :( <3 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: