2010-11-11
 09:25:03

Mora mvc

Ringde mvc i Mora nu på morgonen och hon jag pratade med var jättetrevlig! Och det var då inte alls några problem med att få en tid direkt jag flyttar upp :) Så redan den 30e har jag en tid!
Skulle även säga till på första besöket om jag ville vara med på en föräldraförberedande kurs igen då jag bara gått här nere, så det kanske man skulle göra? Träffa andra blivande mammor i och runt Mora :)

Nu ska jag börja göra mig klar för en ny dag som innebär jobb 12-20.. Mindre roligt men det blir lite pengar iaf!
Ska äta lite frukost och springa genom duschen.

Ikväll när jag slutar väntar mamma och P på mig för att gör amig sällskap här i stan hela helgen, helt underbart!! Jobbar dock lördag-söndag ,12-18, men imorgon har jag en ledig dag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: