2010-11-08
 19:00:02

mvc

Förra veckan när jag avr hos min BM så sa hon att det var mitt sista besök hos henne innan jag flyttade och jag reagerade inte över det alls förren jag kom hem och insåg att det isf skulle betyda att det skulle bli 4 veckor,minst, till mitt nästa besök hos mvc och en bm här i Mora.. Så jag ringde Farsta idag och bad om att få en tid nästa vecka igen då BM inte ens har kunnat kännt om bebis lagt sig rätt inför förlossningen.
Det var iaf inga problem alls så nästa torsdag har jag en tid. Enda kruxet är att jag jobbar då och måste se om H kan byta pass med mig.

Men jag hoppas att det inte ska vara några problem :)

Imorgon efter 6 går tåget tillbaka till sthlm.. känns väl inte så spännnade, men mamma och P kommer ner redan på torsdag så då har jag iaf sällskap hela helgen!!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: