2010-09-28
 21:08:05

Det blir tyngre ;)



V 27 (26+5)
Det går undan nu! Bebis har bökat runt precis hela dagen idag, en helt fantastisk känsla att känna sitt barn i magen! Större lycka finns inte! <3


Malin - Mamma till Isabell och Felize

Fina du =D


Emma

Malin: Börjar känna mig tjock nu ;) Men ooooh så mysigt det är! Jag ska njuta sista månaderna nu till tusen! Sen får jag ngt ännu finare att mysa med! <3



Hur känns det att vara 2 barns mamma då? Superfina tjejer du har! <3



PUBLICERAT: 2010-09-28, 21:54:21 | URL: http://tomthbebis.blogg.se/
Malin - Mamma till Isabell och Felize

Så tjock är du inte ;) Du är FIN! OM DET ÄR MYSIGT =D Att få känna bebis buffa och knuffa dagara i ända är mysigt värre! NJUT! Jag kan dock inte påstå att jag saknar det, saknar inte magen ett dugg utan är glad över att jag nu är 8kg lättare och "smal", Hehe

Ja snart har du något mycket fint och mysa med, snart är plutten här! =D



Det känns bra =D även om man inte riktigt är van vid att vakna var tredje-fjärde timme på natten.

Jamenvisst! <3 Mina fina prinsessor!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: