2010-09-14
 09:59:12

Ett besök hos BM

Har varit hos BM nu på morgonen och lyssnat på lilla hjärtat, det tickar på i en fart av 138slag/min :) Några sparkar hörde vi också.

Mätte magen och jag ligger lite över kurvan, men det kunde man göra utan några problem. Det var inte heller spec mycket över jag låg. BM tycker att allt ser jättebra ut och bebis verkar trivas kalasbra i min mage!!

Nästa beslk blir den 20e oktober och det är samma dag som vi har FUB vilket betyder att K kan följa med och lyssna på plutten nästa gång! Underbart<3



Sofiaa

Vad roligt att allt var bra! Jag låg över kurvan hela grav. med Casper, men han föddes då normalstor, puh :)



PUBLICERAT: 2010-09-14, 10:28:20 | URL: http://stahlbebis.blogspot.com/
Emma

Absolut! Det är ju det enda man vill veta, att allt ser bra ut :)



Ja, man får ju hoppas att det inte blir någon 5 kilos bebis man ska få ut sen ;)



PUBLICERAT: 2010-09-14, 21:41:03 | URL: http://tomthbebis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: