2010-09-18
 21:47:58

Jag växer fort nu :)

På bara någon vecka är det fler och fler som kommer fram och frågar om det stämmer att vi ska ha smått. Magen går inte alls att dölja längre :) Undrar hur jag kommer att känna när det gått längre tid, då magen mest kommer att vara i vägen :P Just nu är det så pass i storlek att jag enbart kan njuta av den! Den är inte alls ivägen och den är tillräckligt stor för att inga missförstånd ska uppstå över vad som sker ;)

Älskar min mage och plutten där inne är helt galet älskad och efterlängtad! Vill gärna ha december nu. <3




Malin - Mamma till Isabell och Lillasyster(som kommer ut till oss 21 September)

En annan är less på magen för den är bara i vägen, jag kan inte vända mig i sängen ordentligt, raka benen ;) eller ja... You name it. Och alla sammandragningar ska vi inte ens prata om. Men snart så, 2 dagar kvar och nervositeten stiger =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: