2010-09-26
 21:03:22

v 27 (26+4)

Lite drygt 12 veckor kvar och jag börjar minsann att bli lite pirrig inför allt som stundas! Lever i en lyckobubbla!

I helgen har jag och älsklingen varit hem till min mormor och morfar för att kolla på alla saker vi ska få ta över från min moster som hon haft till min lilla kusin (3år). Allt är i väldigt fint skick och mycket är knappt eller inte alls använt. Det enda som vi behöver kompletera med är lite mer kläder och ett babyskydd! Helt fantastiskt just nu när vi är mitt inne i en stundande renovering och flytt. Vagnen är superfin och ser exakt ut som på bilden jag publicerat tidigare! Som ny! :)

Ikväll åkte K till Oslo igen och jag är i Mora. Jag tycker inte alls om den här "särbo" delen av livet, vill bara bli klar med flyten! Allt kommer att kännas lättare då. Då kommer allt att vara komplett!

Hoppas att ni som läser haft en lika fantastisk helg som jag och älskade K haft!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: