2011-01-04
 11:47:37

Dagarna går fort

Precis som rubriken lyder så går dagarna med barn helt sjukt fort!
Det gäller verkligen att ta vara på den här korta stunden när hon är liten, hon har redan blivit superstor i mina ögon! Hon är mer vaken nu om dagarna och då brukar hon tycka om att ligga på sin fårfäll och gosa. Min sötunge!
Idag är det bvc som gäller 13.15. Ska väcka pappan nu som var uppe och såg på hockey igår. Han fick lite sovmorgon :) Efter bvc ska vi åka hem till skruttans mormor och moffa Peter där även min mormor och morfar är. Lite klippning ska fixas.

På söndag börjar pappan att jobba igen och jag har en sån fruktansvärd ångest inför det.. Att Hollie inte ska träffa sin pappa på veckorna gör ont i mig. Men det är bra att när han väl är ledig fredag-söndag då blir det mys på fulltid! Då ska hela veckan tas igen på en helg.

Nej, nu måste pappan upp om vi ska hinna iväg och göra allt vi ska idag. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: