2011-01-20
 13:01:02

Torsdag

Ännu en arbetsvecka är över för pappan och han är nu påväg hem till oss igen :)

I tisdags var vi på BVC och allting är jättebra, hon följer kurvorna bra och är nu 53.5cm lång och väger 4010g. Min lilla tjej växer fort!

Nu ligger Hollie och sover lite och jag har precis ätit fruktsallad. Försöker börja ett nyttigare liv utan en massa onödigheter, har slutat med läsk och inget godis på veckorna och så ska jag äta vanlig bra mat :) Även träningen ska jag ta tag i men det blir efter återbesöket hos BM så att man inte ställer till med något. Jag har ju trots allt varit med om en förlossning. Men promenader det har jag börjat med redan nu och det är fantastiskt skönt att kunna gå utan att känna sig som en flodhäst med jumbomage ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: