2011-01-13
 10:59:44

Världens bästa torsdag!

Äntligen är det torsdag och pappan kommer hem till oss igen! Den här helgen ska det mysas till tusen!! Varenda sekund ska vi njuta av :)

Igår kom Hollies morfar hit en snabbvända då han var på väg upp till Sundsvall och när han åkte ringde Hollies mormor och undrade om vi skulle med och handla och det skulle vi. Hon kom hit och så packade vi in oss i bilen och åkte till Maxi. Tog även en tur in på ÖoB och Dollarstore medans vi ändå var ute. Så nu ÄNTLIGEN har jag blommor i fönstrena. Nya gardiner köpte jag också som ska upp i vardagsrummet men ska fixa det imorgon när jag inte är själv hemma med skruttfian :)

Nu ska jag snart göra mig klar och redo för en ny dag. Är seg idag.. Hollie har knölat och knorrat under större delen av natten och då kan inte jag slappna av och sova.. Min lilla skatt har ev haft lite magont.. Men nu sussar hon så skönt på fällen här i vardagsrummet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: