2011-01-28
 21:34:25

Vi bara myser!

Veckan har gått bra, vi har gjort några vändor nere på Mora och så har vi varit hemma hos mamma :)

Igår åkte vi upp till älvdalen för att hämta hem älsklingen. Vi stannade till på wäsa för pizzabuffé innan vi åkte hem igen. Dålig mat.. men ack så gott! Ett undantag får man göra trots att mina gravkilon + många fler ska väck :P Är trots allt bara 5 veckor sen jag fick min dotter :)

Idag har vi mest bara myst. Vi åkte och storhandlade och det är också det enda vi har gjort idag. Så himla skönt!! Jag lagade paneng kyckling till middag och nu har vi degat i soffan framför lets dance.
Om vädret är lika fint imorgon blir det en promenad, längtar redan ut efter frisk luft. Lite dammtorkning och tvättvikning ska även hinnas med under morgondagen.

Nej, nu ska jag nog snart krypa ner i sängen. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: