2012-12-12
 20:20:45

ont..

Här hemma var vi uppe tidigt idag. kl 6 va vi vakna. Lite i det tidigaste laget enligt mig dock. Vi myste lite i min säng innan vi gick ner för att se på julkalendern och äta frukost.
Tanken va att vi sen skulle åka ner på stan o möta upp en vän för lunch men mamma ringde då och sa att hon var på väg hit för att hjälpa till lite här. Hjälp uppskattas MASSOR!
 
Vi fixade tvätt och mamma dammsög hela huset åt mig, världens bästa! Hollie hängde på och åkte dammsugare.
 
Men efter städningen har jag känt lite sammandragningar och min rygg tar kål på mig.. så i helgen blir det bara lugn och ro! Jag är trots allt i v 27 imorgon och kroppen är inte okej med att jag kör på som vanligt, det märks.
 
Nu lite tv och sen sängen och hoppas på massa sömn. Har börjat vakna massor på nätterna och ligger och funderar, vrider och vänder på mig.
 
<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: